28.02.2011 11:37

Prečo umrelo naše dieťa? alebo Liečba detskej leukémie v 21. storočí

 Citát :   „ Liečba akútnej lymfoblastickej leukémie u detí patrí k najväčším úspechom a pokrokom v liečbe onkologických ochorení v poslednom období... Súčasnou úspešnou terapiou dokážeme trvale vyliečiť viac ako 80 % detí...“   toľko citát z odbornej medicínskej literatúry.

Čo  znamená  tá úspešná  terapia v praxi ?  (z vlastných skúseností s našim dieťaťom). (Česť jeho pamiatke! Veríme, že „odchod“ tohto dieťaťa poukáže na krutú pravdu o detskej onkológii. Pozn. Kampane za pravdu v medicíne).

V prvom rade zdesenie pri oznámení, o akú chorobu sa jedná a následné utešovanie onkológom a prezentovanie čísel úspešnosti liečby, čo rodiča trochu upokojí. Nasleduje ešte stále v šoku a cez slzy pod nátlakom, čo najrýchlejší podpis rodiča so súhlasom s liečbou (že vraj informovaný súhlas) a zaradenie do protokolu (podotýkam štúdie alebo inak povedané pokusu). O tejto štúdii sa lekár nezmieni ani slovkom, pretože by mu musel zapadnúť jazyk ak by mal povedať pravdu, čo sa za tou štúdiou skrýva a aké skutočné vedľajšie účinky táto terapia má... (neznalosť našich možností z nás rodičov žiaľ robí nástroj k manipulácii) ...No a potom dieťa postupne podstupuje neuveriťeľné a dostáva nasledovné:

...20... odberov kostnej drene (spýtajte sa nejakého dospelého, kto to absolvoval, aká je to hrôza ...)

...160... dávok jedovatej chemoterapie (intravenózne), ktorá pri kvapnutí na podlahu rozleptá lynoleum, pri vytečení mimo žilu spôsobí odborne nekrózu tkaniva, v ľudskej reči vyžratie mäsa až do kosti (diera v tkanive, resp. orgáne ako po kyseline, no ako v horore, ale toto je skutočnosť) Personál, čo ju podáva, má predpísané nosiť ochranu dýchacích ciest a rukavice kvôli vysokej toxicite, ...a deti dostanú tieto jedy priamo do krvi...

...xx... najrôznejších hrozných vedľajších účinkov a komplikácií tejto toxickej terapie prežitých s utrpením

...380... odberov krvi buď priamo z detskej ručičky, alebo z katétra

..2 krát... zavedenie CVK v celkovej anestézii na priamu možnosť dávkovania týchto jedov do krvného riečišťa a pri zbabranom zavedení, čo nie je výnimkou, opakované bezprostredné nasledujúce  dvojnásobné zavedenie CVK a rýchle následné podávanie chemoterapie do čerstvo zavedeného katétra.

...každý deň ...(niekoľko rokov nepretržite)... xx... tabletiek ....... 

...... 

Nájde sa konečne niekto, kto toto šialenstvo zastaví, alebo sa budeme mlčky, donekonečna a  nečinne prizerať na toto utrpenie detí (dovolím si povedať že týranie) a na ich smrť, na nerešpektovanie práv pacienta, práva na život, zdravie a na zamlčovania dokázaných vedeckých poznatkov a účinných metód na riešenie liečby týchto ochorení?  HODNÉ ZAMYSLENIA A ČINU.

 

na záver :

......

Počul som, že chemoterapia zabíja ženy, ale ja som sa neozval, pretože nie som žena.“

„Počul som, že chemoterapia zabíja starších ľudí, ale ja som sa neozval, pretože nie som starý.“

„Počul som, že chemoterapia zabíja bohatých, lekárov i vedcov, ale ja som sa neozval , pretože nie som bohatý ani lekár ani vedec.“

„Počul som, že chemoterapia zabíja deti, ale ja som sa neozval, lebo nešlo o moje deti.“

„Nakoniec som ochorel sám, ale už neostal nikto, kto by sa mohol ozvať ...“

 

Celý článok si môžte prečítať sem:  Prečo umrelo naše dieťa.pdf     

 

—————

Späť


Kontakt

Božena Olbertová

Ústredie 824
Oravská Lesná
02957
Slovensko


+421 905 846 579